Obszary które można z nami przeanalizować, poprawić, zbudować lub wdrożyć?
- Aktywne i nowoczesne pozyskiwanie klientów,
- Badanie potrzeb klientów i budowanie buyer person,
- Rozwijanie sprzedaży konsultacyjnej (doradczej),
- Marketing, zastosowanie AI w działaniach marketingowych,
- Techniki sprzedaży,
- Budowanie ofert i lejków sprzedażowych,
- Obsługa klienta,
- Praca z danymi, zarządzanie i wykorzystanie danych,
- Strategie sprzedaży,
- Nadzór i kontrola, raportowanie,
- Zamykanie sprzedaży,
- Budowanie od 0 sprzedaży w start-upach
- Zarządzanie klientami,
- Zarządzaniem działem sprzedaży,
- Analiza procesów,
- Łączenie rozproszonych działów,
- Budowanie kompetencji i umiejętności,
- Wykorzystywanie CRM oraz nowoczesnych narzędzi,
- Prognozowanie,
Udostępniane materiały oraz szkolenia dostosowane są do osób nietechnicznych. Nie musisz znać się na programowaniu!
Co otrzymasz po dołączeniu do szkolenia?
- Start-Upy
- Firmy usługowe B2B
- Branża budowlana i instalacyjna
- Branża motoryzacyjna
- Branża TSL
- Produkcja
- Dostęp do szkolenia
- Dostęp do wideo
- Materiały dodatkowe
- Certyfikat
- Dla handlowców
- Dla managerów sprzedaży
- Dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców
- Dla osób, które chcą zdobywać wiedzę ze sprzedaży i nowoczesnych technologii
W jakich branżach się specjalizujemy ?
Dla kogo materiały będą najbardziej przydatne ?
Oferta Croscom to doradztwo oraz darmowe i płatne materiały skoncentrowane wokół biznesu, sprzedaży i sztucznej inteligencji.
Skierowana jest do osób zainteresowanych sprzedażą, wykorzystywaniem nowoczesnych narzędzi w życiu i pracy oraz specjalistów chcących rozwijać swoje kariery i właścicieli firm szukających nowych, konkretnych rozwiązań mogących pozytywnie wpłynąć na ich działalność.
Oferta nieustannie ewoluuje, po to aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
W miarę rozwoju, pojawiać się będą nowe usługi, które pozwolą klientom osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty w ich działaniach biznesowych.
Przejdź do zakładki NASZE USŁUGI i sprawdź jak możemy pomóc.
Potrzebujesz indywidualnej porady
lub konsultacji ?
Skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej.
Odpowiemy możliwie jak najszybciej.
Agenda:
• Profesjonalna Rola Handlowego Reprezentanta: Zadania, Obowiązki i Sekrety Tego Zawodu.
• Analiza Rynku i Strategie Marketingowe: Środowisko Biznesu, Konkurencja, Klienci i Ich Wymagania, oraz Taktyki Marketingu.
• Skuteczne Planowanie i Zarządzanie Czasem Pracy: Określanie Celów, Efektywne Zarządzanie Czasem, oraz Monitorowanie Wykonania Zadań.
• Biurowe Aspekty Zarządzania: Organizacja Stanowiska Pracy, Danych Klientów oraz Utrzymanie Wydajności Pracy.
• Komunikacja Werbalna: Podstawy Komunikacji, Zachowania Podczas Rozmów oraz Techniki Skutecznej Komunikacji.
• Rozwój Umiejętności Komunikacyjnych: Efektywne Słuchanie, Pisanie Profesjonalnych Dokumentów oraz Interpretacja Tekstu Pisemnego.
• Istota Komunikacji Niewerbalnej: Ekspresja Ciała, Mimika Twarzy oraz Rozpoznawanie Sygnałów Niejawnych.
• Analiza Gestości i Przestrzeni: Wykorzystanie Gestów, Zarządzanie Przestrzenią oraz Interpretacja Zachowań Niewerbalnych.
• Źródła Informacji o Rynku: Wartość Informacji, Potrzeby Informacyjne oraz Pozyskiwanie Danych o Klientach.
• Metody Pozyskiwania Klientów: Kolejność Pozyskiwania Klientów, Źródła Informacji o Klientach oraz Inicjowanie Pierwszego Kontaktu.
• Planowanie i Prowadzenie Spotkań z Klientem: Opracowywanie Planów Spotkań, Wykorzystanie Narzędzi oraz Organizacja Przestrzeni.
• Techniki Prezentacji: Profesjonalne Prezentacje, Monitorowanie Reakcji Klienta oraz Budowanie Zrozumienia.
• Sztuka Argumentacji i Kontrargumentacji: Budowanie Argumentów, Reagowanie na Wątpliwości oraz Rozwiązywanie Konfliktów.
• Finalizacja Transakcji: Negocjacje, Reakcje Klienta oraz Finalizacja Procesu Sprzedaży.
• Obsługa Różnych Typów Klientów: Dostosowanie Komunikacji, Radzenie Sobie z Trudnymi Klientami oraz Asertywne Zachowanie.
• Rozwiązywanie Problemów i Reklamacji: Obsługa Reklamacji, Przyjmowanie Opinii oraz Składanie Propozycji Rozwiązań.
• Propozycja Serwisu i Dodatkowych Usług: Wybór Optymalnych Rozwiązań, Minimalizacja Ryzyka oraz Zadowolenie Klienta.
• Zapewnienie Zadowolenia Klienta: Pomiar Zadowolenia, Budowanie Pozytywnego Wizerunku oraz Świadczenie Najwyższej Jakości Usług.
• Nowoczesne Wyzwania Komunikacyjne: Nowe Trendy, Charakterystyka Klientów oraz Współczesne Wymagania.
• Kluczowe Cechy Skutecznego Handlowca: Umiejętności Profesjonalne, Charakterystyki Osobowości oraz Etos Pracy.
• Samorozwój i Samodoskonalenie: Ocena Umiejętności, Wartość Rozwoju Osobistego oraz Planowanie Kariery.
• Poszukiwanie Zatrudnienia: Strategie Poszukiwania Pracy, Przygotowanie Dokumentów Rekrutacyjnych oraz Skuteczne Rozmowy Kwalifikacyjne.
• Komunikacja Biznesowa: Tworzenie Dokumentacji, Pisanie Listów Motywacyjnych oraz Budowanie Profesjonalnego Wizerunku.
• Motywacja i Sukces Osobisty: Rola Motywacji, Determinanty Sukcesu oraz Zrozumienie Własnych Celów.
• Teoria i Praktyka Motywacji: Definicje, Teorie Motywacji oraz Stosowanie w Praktyce Biznesowej.
Agenda:
• Podstawowe zagadnienia związane ze sztuczną inteligencją
• Large Language Model
• ChatGPT
• Inne modele
• Produkcja treści w różnych formach multimedialnych
• Narzędzia do tłumaczenia i sprawdzania poprawności gramatycznej
• Tworzenie treści dźwiękowych
• Kreowanie tożsamości
• Tworzenie notatek i agregacja treści
• Zarządzanie spotkaniami i kalendarzem
• Zarządzanie pocztą elektroniczną
• Wsparcie procesu sprzedaży, w tym boty i asystenci
• Narzędzia do rekrutacji oraz zarządzania karierą
• Wykorzystanie sztucznej inteligencji zbierania informacji o klientach
• Zarządzanie czasem, pamięcią oraz finansami
• Jak wspierać zdrowie za pomocą AI
• Wykorzystanie programu Excel oraz PowerBi
E-mail: kontakt@croscom.pl
Copyright © 2023 Croscom Thynk Unlimited
Thynk Unlimited